Sziasztok!:)

 2010.01.31. 12:37

Üdv. Bloggerek, és persze mindenki másnak is, aki idetévedt szerény blogomra!:) Lassan 1 hónapja nem jelentkeztem, így van némi elmaradásom! 2010 januárja kísértetiesen hasonlít az eddigi évek első hónapjaira, annyi különbséggel, hogy most még rosszab a helyzet minden téren!:S Na de szerencsére lassan vége ennek a sokak által útált hónapnak, így lassan kezdek én is "felébredni", magamhoz térni!:)
Tegnap este Vésztőn jártam a Dréher Diszkóban, és be kell vallanom nagyon kellemes élményekkel lettem gazdagabb! A tulajdonosi kör nagyon kellemes környezetet, olcsó árakat teremtett, míg a rezidens Dj Gabe pedig egy mindenre nyitott, igényes közönséget "nevelt" ki a 2 év alatt! Öröm látni, hogy akad még ilyen hely a megyében, ahol hétről hétre - még januárban is - tömegek szórakoznak a legújabb és legnagyobb modern tánczenei slágerekre!
Nagyon élveztem a bulit, köszönöm Vésztő, köszönöm Dréher!! Hamarosan képes beszámoló, valamint letölthető live mix!!;) Ja és köszönet a plakáttervért "Fenyő" barátomnak!:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://djlorand.blog.hu/api/trackback/id/tr371716717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása